17 september 2022

Geslaagde schapenmarkt voor de SGP

De SGP Oldebroek kijkt terug op een geslaagde schapenmarkt.  Onder mooie weersomstandigheden mochten er mooie gesprekken plaatsvinden met de inwoners van de gemeente Oldebroek. Wij hebben dit als erg waardevol ervaren. De SGP mocht zelfs enkele nieuwe leden verwelkomen die zich tijdens de markt hebben aangemeld.

Tijdens deze markt was er een actie en mochten mensen namen doorgeven van inwoners in onze gemeente die wel een mooi boeket bloemen verdienden. Dit als blijk van waardering of ondersteuning in moeilijke omstandigheden. Van deze mogelijkheid werd flink gebruik gemaakt, gezien de grote hoeveelheid namen die zijn doorgegeven.

Aan het eind van markt zijn uit deze grote hoeveelheid twee kaartjes getrokken. De bloemen waren voor mevrouw Jonker en voor vrienden van de familie Eibrink. Een afvaardiging van de SGP-fractie heeft deze bloemen bij mevrouw Jonker gebracht. Familie Eibrink heeft de bloemen in ontvangst genomen voor hun vrienden, aangezien zij zelf niet in de gelegenheid waren.

Indien u niet in de gelegenheid geweest bent om de SGP te spreken en u wilt dit alsnog graag? Neemt u dan contact op met één van onze fractieleden of stuur een mail naar fractie@sgpoldebroek.nl.

Hartelijke groet,

Fractie SGP