31 augustus 2020

Nieuwe fractievoorzitter SGP Oldebroek

Gerrit Evink is per 1 september 2020 de nieuwe fractievoorzitter van de SGP Oldebroek. Hij neemt het stokje over van Erik Doornwaard die sinds de verkiezingen in 2014 fractievoorzitter is van de afdeling SGP Oldebroek.

Erik Doornwaard heeft op basis van medisch advies de keuze gemaakt om een stap terug te zetten i.v.m. gezondheidsklachten die de afgelopen periode opspeelden. Om die reden legt Erik Doornwaard het fractievoorzitterschap neer en zal hij verder gaan als raadslid namens de SGP Oldebroek.

De afdeling SGP Oldebroek is Erik dankbaar voor het vele werk wat hij heeft mogen verzetten als fractievoorzitter en wil hem veel succes en gezondheid toewensen bij zijn taken als raadslid.

Gerrit Evink, de nummer 2 op de lijst van de verkiezingen in 2018, zal het fractievoorzitterschap overnemen tot aan de verkiezingen in het jaar 2022. Met zijn ruime ervaring in de politiek van Oldebroek is Gerrit de aangewezen persoon om het fractievoorzitterschap over te nemen. We zijn Gerrit dankbaar dat hij deze verantwoordelijkheid op zich wil nemen de komende jaren. We wensen hem veel succes als fractievoorzitter en samen met de fractie Gods onmisbare zegen toe bij al het raadswerk.