23 maart 2022

Ondanks teleurstellende verkiezingsuitslag toch dankbaar

Nadat de definitieve uitslag is bekendgemaakt is de SGP toch dankbaar voor het verkiezingsresultaat. Ondanks de vele commotie die er de afgelopen periode is geweest hebben we toch nog 2 zetels mogen behalen. Doordat de SGP 662 stemmen verloor, wat neerkomt op 33%, hebben we de restzetel die we de afgelopen twee bestuursperioden mochten hebben moeten inleveren en zijn we ook de 3e zetel kwijtgeraakt.

We kunnen terugzien op een goede inhoudelijke campagne. Het past ons dan ook in de eerste plaats om God dankbaar te zijn voor de zegeningen die Hij gaf en geeft. Hij gaf en geeft dat wat nodig is om het werk voor de SGP te doen. Politiek volgens Bijbelse normen en waarden. Dankbaar dat dit toch door zoveel kiezers uit de gemeente Oldebroek gesteund wordt.

We willen Duurzaam Oldebroek, ABO en CVO feliciteren met de stemmenwinst die is behaald.

Het geeft vertrouwen voor de toekomst dat we als SGP nog 2 zetels mochten behalen. De SGP wil de kiezers bedanken die ons het vertrouwen hebben gegeven. De SGP zal de komende periode constructief en zorgvuldig bouwen in afhankelijkheid van God aan de verantwoordelijkheid die ons is gegeven.

SGP Oldebroek