11 maart 2017

SGP Oldebroek aan de slag bij het boerderijmuseum!

Zaterdagmorgen heeft SGP Oldebroek de handen uit de mouwen gestoken bij het boerderijmuseum in Oldebroek. Vandaag is de landelijke actie NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland, waar we als SGP van harte aan meedoen. Dit sluit naadloos aan bij een van onze speerpunten: ‘’Vóór elkaar’’!

Met een leuke groep mensen uit zowel fractie als bestuur hebben we schelpenpaden aangelegd, wat de nodige mankracht kostte. Jong en oud hielp mee.

Na de gedane arbeid werden we bijgepraat over de huidige situatie van het boerderijmuseum. Het is een museum dat draait op de goodwill van een grote groep vrijwilligers, met een grote cultureel-historische waarde voor de gemeente. Onder de bezoekers zijn er ook veel leerlingen van basisscholen die hier een programma volgen.

Het boerderijmsueum is van grote waarde voor de gemeente! We zijn blij dat we niet alleen met woorden, maar ook met daden onze waardering kunnen laten blijken!

Namens de fractie SGP Oldebroek,

Tom de Nooijer