15 november 2022

SGP Oldebroek op bezoek bij Trendhout

Op woensdag 9 november bezocht de SGP het prachtige bedrijf Trendhout. De fractie werd warm ontvangen bij dit lokale (productie)bedrijf met een groot dealerkanaal in de Benelux. Trendhout heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en begin van dit jaar het nieuwe hoofdkantoor en logistiek centrum geopend op het industrieterrein H2O.

De fractie kreeg een rondleiding op de productielocatie in Oldebroek. Hierbij kwam duidelijk naar voren dat Trendhout een vooruitstrevend en ambitieus bedrijf is met vele mooie technische middelen in het productie proces. Ook de showroom geeft een prachtig beeld van de diverse mogelijkheden.

Vervolgens werd de hoofdlocatie in Hattemerbroek bezocht. Een prachtige nieuwe locatie met veel kantoorruimte en opslag, waar er ook voor het personeel voor een prima werkklimaat gezorgd is.

Voor de SGP is Zorgvuldig Ondernemen een belangrijk speerpunt. Bedrijven verdienen de steun van de gemeentelijke overheid door onder andere het faciliteren van zaken en het goed communiceren met ondernemers. Tijdens het werkbezoek spraken we over zaken die in de communicatie goed zijn gegaan vanuit de gemeente, maar ook over zaken die voor verbetering vatbaar zijn. De werkgelegenheid voor de inwoners van Oldebroek is voor de SGP van groot belang. De meeste werknemers van Trendhout zijn ook inwoner van de gemeente Oldebroek. Extra reden temeer om vanuit de gemeente extra aandacht en steun te geven aan zo’n lokale werkgever.

De SGP-fractie heeft een goed beeld gekregen van de ontwikkelingen die Trendhout de afgelopen periode heeft doorgemaakt en kijkt terug op een mooi werkbezoek aan dit moderne en innovatieve bedrijf.

Heeft u een vraag voor de fractie of wilt u de SGP uitnodigen voor een werkbezoek, dan kunt u contact op nemen met één van onze fractieleden of stuur een mail naar fractie@sgpoldebroek.nl