11 december 2017

SGP Oldebroek presenteert top 5

De Oldebroeker SGP presenteert met trots haar top 5 voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Deze top 5 zal de voorhoede vormen van de SGP in de campagne. Het bestuur, selectie/adviescommissie en de leden hebben volmondig hun vertrouwen uitgesproken in deze kandidaten.

Op de eerste plaats staat Erik Doornwaard. In maart dit jaar werd Erik al verkozen tot lijsttrekker van de SGP in Oldebroek. Inmiddels heeft hij met acht jaar raadslidmaatschap al de nodige ervaring. In het dagelijks leven is Erik docent Economie.

Op plaats twee staat Gerrit Evink, makelaar in Wezep en omstreken. Al 4 jaar is Gerrit raadslid voor de SGP, waarbij hij zich de afgelopen periode toegespitst heeft op Samenleving en Bestuur. Hij wil zich de komende periode graag inzetten voor een vitaal buitengebied.

Nummer drie is Rik van de Beek, financieel adviseur en student Theologie aan de VU in Amsterdam. Rik nam namens de SGP als raadslid de afgelopen periode zitting in commissie Financiën en Bedrijfsvoering.

Ronald Voorn staat op de vierde plaats. Hij staat voor het eerst op de lijst van SGP Oldebroek. Als steunfractielid heeft Ronald zich voornamelijk gefocust op het sociaal domein. Hij werkt als Material Flow Manager en studeert HBO Logistiek.

Tot slot staat Tom de Nooijer op plaats vijf. Met zijn 17 jaar is ook hij nieuw op de lijst van de Oldebroeker SGP. Sinds juli 2016 draait Tom mee in de steunfractie. Tom doet het VWO aan het Lambert Franckens in Elburg en is verder zowel lokaal als landelijk actief voor SGP-jongeren. Hij zal tevens als SGP-jongerenkandidaat de campagne ingaan, waardoor hij ook de jongeren in onze gemeente bij lokale politiek wil betrekken.

Binnenkort zal SGP Oldebroek ook de rest van de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma presenteren!