5 september 2024

SGP op de schapenmarkt

Bezoek de SGP-stand op de Schapenmarkt - ZorgSaam met hart en ziel!

Bent u op zoek naar een Oldebroek waar zorgzaamheid en naastenliefde centraal staan? Bij de SGP geloven we dat zorg voor elkaar meer is dan alleen een maatschappelijke plicht—het is een opdracht van God! We gaan graag met u het gesprek aan over hoe wij ons inzetten voor een samenleving waarin iedereen zich gehoord en gezien voelt. Of u nu vragen hebt over onze visie op zorg en welzijn, maatschappelijke thema’s of gewoon een praatje wilt maken—u bent van harte welkom!

Wat kunt u verwachten?

• Persoonlijk gesprek: Ontmoet onze lokale vertegenwoordigers en deel met ons wat u bezighoudt.
  • Informatie en inspiratie: Kom meer te weten over onze visie op zorg en welzijn, gebaseerd op christelijke waarden.
  • Naastenliefde in actie: Wie verdient er volgens u een bloemetje? Ontdek hoe de SGP zich inzet voor een zorgzaam Oldebroek, waarin we omzien naar elkaar zoals God dat van ons vraagt.
  • Gastvrijheid en ontmoeting: Zet u de hoogste score neer?! Of kan jij het beste sjoelen!? Win een taart terwijl je de hoogste score neer zet en een goed gesprek voert in een sfeer van verbondenheid.

Samen bouwen we aan een Oldebroek waar zorg en naastenliefde hand in hand gaan. We kijken ernaar uit u te ontmoeten!

SGP - ZorgSaam voor elkaar.

Tot ziens op de Schapenmarkt!