Zorgvuldig besturen

Nog steeds ervaren veel inwoners dat het gemeentebestuur ver bij hen vandaan staat. Daarom moet het gemeentebestuur zorgvuldig luisteren en actief betrokken zijn op het geheel van de samenleving door actief het contact te zoeken en te luisteren naar gevoelens en argumenten. Het gemeentebestuur van Oldebroek is eerlijk, oprecht, zichtbaar, bekend en benaderbaar. Het is van belang dat wat de inwoner zelf kan de overheid niet doet. Dit vraag om stimulering van de ‘Oldebroek voor Mekaar’-groepen, ook in het buitengebied, en het behouden en uitbreiden van burgerbegrotingen. Het bestuur moet onderdeel zijn van de samenleving en meedoen in het netwerk van maatschappelijke organisaties. De kracht van de samenleving wordt gewaardeerd en creëert ruimte voor initiatieven. Bij de ontwikkeling van beleid worden inwoners vroegtijdig betrokken.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.