Zorgvuldig ondernemen

Optimale bereikbaarheid is van belang voor inwoners en bedrijven. Verkeersveiligheid is heel belangrijk. Knelpunten zoals de Zuiderzeestraatweg moeten onderzocht en opgelost worden. Regels zijn er om de bedrijven te beschermen en te reguleren, niet om ze te belemmeren. Ondernemers verdienen de steun van de gemeentelijke overheid. Deze steun bestaat uit faciliteren en goed communiceren. Voor boeren en tuinders is er een soepel beleid om deze voedselvoorzieners te behouden, onder andere bij het verlenen van vergunningen. Een sterke lokale economie met voldoende bedrijvigheid zorgt voor werkgelegenheid voor onze inwoners. Werk zorgt voor structuur en een sociaal netwerk waar iedereen behoefte aan heeft. Bedrijven die werkgelegenheid bieden die past bij de lokale beroepsbevolking worden aangetrokken en verdienen steun. Het lokale economische leven en de sociale arbeidsmarkt kan niet zonder rust. De zondag blijft een collectief rustmoment in onze lokale economie. Winkels zijn dan ook gesloten op zondag.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.